We zijn er! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van yvonne - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van yvonne - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg yvonne

25 Mei 2013 | Spanje, Santiago de Compostella

Vandaag aangekomen in Santiago de Compostela.
2566 kilometer gefietst waarvan 1268 samen met Sjan.
Een geweldige ervaring! Nu even rust in een fijn hotel. Binnenkort weer een wat uitgebreider verslag.
Yvonne

  • 25 Mei 2013 - 08:48

    Gerry:

    Die fietsen staan daar mooi! Vandaag je 'diploma' halen? Je laten 'uitroken' in die kathedraal?
    Of is dat allemaal al gebeurd? Ik lees het nog wel. Een leuke dag in Santiago! Lekker vis en marisco's eten. Geniet ervan!

  • 25 Mei 2013 - 10:27

    Brigitte Baekers:

    FELICIDADES, FELICE NAVIDAD,
    of zoiets, Geweldig Dames Chapeau! Wat een heerlijke prestatie!

    Geniet ervan, veel liefs van Brigitte
    Wat een Kanjer van een buurvrouw heb ik toch zeg
    Bye Bye Groetenkens

  • 25 Mei 2013 - 10:53

    Stef En Anja:

    Hééé Yvonne, Knappe Prestatie !!!!!!!!!!!!!!!!
    Naast het " afzien " is het natuurlijk ook iets "geweldig moois ", - anders zouden
    niet zoveel mensen het doen.
    Fijn dat je de tocht met zoveel succes af hebt kunnen sluiten !!!
    Geniet nu van de rust en de " vakantie "!!
    Groet / Anja & Stef

  • 25 Mei 2013 - 10:59

    Anneke En Henk:

    Yvonne,

    Geweldige prestatie een felicitatie waard, we zijn misschien wat laat maar we zijn zelf ook nog met vakantie in Oldenzaal.
    Geniet ervan neem je rust, en maak het daar allemaal mee.
    Liefs, Anneke en Henk

  • 25 Mei 2013 - 11:47

    Jos:

    Gefeliciteerd met deze prestatie

    Jos

  • 25 Mei 2013 - 12:09

    Nicolette:

    yvonne, speciaal van stephan moet ik je zeggen dat hij het een fantastische prestatie vindt, proficiat en hij is verder gewoon stikjaloers ! bon camino, auntie

  • 25 Mei 2013 - 13:00

    Ard:

    Geweldig. Wat een prestatie. Rust maar lekker uit. Ik ben benieuwd naar het meer uitgebreide verslasg.
    Ga je nog terug op de fiets?

  • 25 Mei 2013 - 13:28

    Jolanda :

    Yvonne, gefeliciteerd!
    Wat een prestatie joh. Ruim 2600 km afgelegd, dat moet reusachtig veel voldoening geven. Rust lekker uit en geniet zou ik zeggen. Je hebt het verdiend.

  • 25 Mei 2013 - 13:30

    Jack:

    He Yvonne & Sjan.

    Wat GOED! Geniet maar lekker daro!
    Zouden jullie een kaarsje willen opsteken voor mijn diepgelovige moeder? Zij is vorige week overleden.

    Groetjes uit "Het Zand"

  • 25 Mei 2013 - 16:11

    Mieke:

    Wow Yvonne, proficiat!!!!
    Enne, totaal verlicht nu??? ;-)
    Of gaat dat juist dadelijk komen, door de leegte die op je afkomt met vragen als: Hoe vul ik nu zinvol mijn dag in????
    Ik hoop dat je lekker met de benen omhoog in de zon op je lauweren kunt rusten!

    Geniet ervan, groet, Mieke

  • 25 Mei 2013 - 17:07

    Rian:

    Yvonne, wat een geweldige prestatie, geniet ervan en rust lekker uit.

  • 26 Mei 2013 - 09:29

    Frans En Rini:

    Dag Yvonne en Sjan,

    Het was zeker genieten op de terassen in een lekker zonnetje! Voor Sjan een goede terugreis gewenst. En Yvonne heel veel plezier met je terugtocht langs oude wegen! En gewoon de roze lijn blijven volgen ;-)

    Hartelijke groeten,

    Frans en Rini

  • 26 Mei 2013 - 12:35

    Maria:

    Goed hoor, zuster!! Ik ben trots op je!!
    Veel liefs, Maria

  • 26 Mei 2013 - 17:30

    Ria:

    Ha Yvonne,
    Supergoed gedaan, topprestatie, geniet ervan!!!
    liefs Ria

  • 26 Mei 2013 - 20:29

    Martien:

    Fantastisch Yvonne,

    Ik vind het zo ontzettend knap van je. Trots op zo'n collega, super.

    groetjes Martien

  • 26 Mei 2013 - 20:51

    Loes:

    Ha die Yvon

    wat ben je toch een kanjer zeg. 1260 km in ongeveer 6 weken, als ik goed gerekend heb? Lijkt me wel kicken om dan zo daar aan te komen. leuke die foto`s met al die fietsmensen. Nu ff lekker ontspannen, genieten daar van je enorme prestatie. Benieuwd ook naar je uitgebreide verslag..leuk..kijk er al naar uit.

  • 26 Mei 2013 - 22:53

    Corrie Jouw Borrelmaatje En Collega:

    He kanjer Yvonne Kei goed!!!! Ik ben trots op jou

  • 26 Mei 2013 - 23:07

    Marnie:

    Felicidades Yvonne. Que te lo pases bien en Santiago!
    Bravo!

  • 29 Mei 2013 - 16:52

    Loes:

    ola Yvonne
    even een kleine correctie op mijn vorige berichtje. Je hebt me nml terecht op de vingers getikt haha : Dus Yvon jawel 1266 km in niet 6 maar 5 weken, tis wel een volle week verschil waar we het over hebben. niet gering dus.
    Alvast een goeie terugreis

  • 29 Mei 2013 - 17:40

    Loes:

    oeps weer fout hahahaa
    nou Yvon nu de laatste poging dan: 2566 KM IN 5 WEKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    is dat goed of is dat goed, scheelt wel 1000km hahaha . je kunt wel merken dat ik geen fietser ben.
    bij deze in ieder geval JUIST gecorrigeerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 62454

Voorgaande reizen:

20 Maart 2018 - 20 Maart 2018

Een nieuwe reis

01 Oktober 2016 - 03 Maart 2017

Op de fiets door Azië.

08 Augustus 2015 - 31 Oktober 2015

Naar Barcelona en Andalusië

20 April 2013 - 25 Juli 2013

Op weg naar Santiago de Compostela

28 November 2010 - 30 Januari 2011

Op de fiets!

04 Maart 2007 - 03 Mei 2007

Reis 2007

Landen bezocht: