Ik ben er!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van yvonne - WaarBenJij.nu Ik ben er!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van yvonne - WaarBenJij.nu

Ik ben er!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg yvonne

30 November 2010 | Thailand, Bangkok

Hier zit ik dan in Bangkok. Zo koud als het in Nederland is, zo warm is het hier. Wel effe wennen hoor.
De fiets inpakken op Schiphol ging goed, met hulp van mijn twee lieve buurvrouwen Henny en Brigitte.
Echter, bij het inchecken bleek de doos 2 kilo te zwaar te zijn waarvoor ik 100 euro extra zou moeten betalen! Ai ai!! De rest van mijn bagage was al weg op de band, anders had ik het kettingslot en eventueel de trappers daar nog in kunnen doen. In de handbagage mag je dit soort attributen niet meenemen.
Dankzij de volhardendheid van die twee Beppen(ik had me er al bij neergelegd dat ik 100 euro pech had) hebben we het toch voor elkaar gekregen dat de doos mee kon zonder bijbetaling. Daarvoor nogmaals mijn dank meiden!
Eenmaal in Bangkok hoefde ik niet lang te wachten op mijn bagage en de fiets. Met wat hulp van een vriendelijke Thai heb ik de fiets met doos en al in de bus gekregen en vanuit de bus in het hotel weer met wat hulp van anderen.
De fiets ziet er puntgaaf uit, heeft geen schrammetje opgelopen van de reis.
Vannacht heb ik meer dan de klok rond geslapen, ik was bekaf. In het vliegtuig maar weinig geslapen, de schuld van een jengelend kind!
Vanavond pak ik de trein naar Chiang Mai en daar begint mijn fietstocht. Ik hou jullie op de hoogte.
Yvonne

  • 30 November 2010 - 07:27

    Rieki:

    Hoi Yvonne, fijn dat je reis goed is verlopen, groetjes, Rieki

  • 30 November 2010 - 07:28

    Marielle:

    Yvonne, vind het nu al leuk om je reis te volgen! Fijn dat je goed aan bent gekomen. Contrast tussen hier witte wegen, sneeuw en vrieskou en daar de warme zon is toch wel iets waar ik jaloers van wordt ;-) Geniet van je mooie reis. Groetjes Marielle

  • 30 November 2010 - 07:29

    Esther:

    Geniet van je prachtige reis! Ik denk aan je!
    Groetjes Esther

  • 30 November 2010 - 08:29

    José:

    Een goede start is het halve werk, geniet ervan!!! Ben benieuwd naar je volgende verslag...

  • 30 November 2010 - 08:32

    Anneke En Henk:

    Yvonne,
    De erste hobbel genomen en je grote vraag komt de fiets héél aan is rond.
    Fijne voortgang van deze trip, zet hem op.

  • 30 November 2010 - 09:37

    Corrie Uit Vught.:

    Hé globetrotter,
    Gelukkig is jouw doos , ik bedoel jouw fiets goed aangekomen ;}.
    Alweer een zorg minder.
    Nou Yvon, ga ervoor en wij zullen wel in de kou blijven en hard werken. Moet iemand doen, nietwaar.
    Zonder gekheid, Yvon een hele fijne reis toegewenst en hou jezelf vooral gezond.
    Lieve groet Corrie uit Vught. XXX

  • 30 November 2010 - 09:56

    Loes:

    Ha die yvon
    Wat fijn dat je reis goed verlopen is en ook mijn complimenten voor jouw buurvrouwkes. Die vrouwen toch heeeeeeeee!!!!!!!! Kan me voorstellen dat je ff moet wennen aan de warmte, is ook een beetje onnatuurlijk, vanuit zo`n kou naar het tegenovergestelde,maar van de andere kant lijkt het me ook heerlijk, dat warme zonnetje op je bolleke. Hier wit, grijs en vooral heeel koud brrrrrrr, zal ik ff overkomen??
    Nou dappere globetrotster veel sukses op je mooie fiets en ik kijk al weer uit naar je volgende bericht
    Liefs Loes

  • 30 November 2010 - 10:04

    Karin:

    De eerste uitdaging heb je al overwonnen. Nu de rest nog.
    Fijn dat jij & fiets goed zijn aangekomen.
    Ik wens je ook verder een voorspoedige reis.
    Groetjes, Karin

  • 30 November 2010 - 10:05

    Henny Uit Den Bosch:

    ik wens je een goede treinreis gelukkig gewoon met fiets en zonder die onhandige doos

  • 30 November 2010 - 10:21

    Susan...uit Alkmaar:

    he yvonne,
    Heerlijk voor je dat je reis is begonnen! geniet ervan!!!

  • 30 November 2010 - 11:10

    Jack:

    Ha Yvonne
    Leuk van je te horen! Fijn dat je goed bent geland daro!

    Hier ligt er sneeuw. Alles mooi wit.

    Hoor van je........

  • 30 November 2010 - 12:21

    Ilse:

    Ik voel helemaal met je mee! Ik heb er ook enorm veel zin in ;-) In ieder geval om je blogs te gaan lezen.

  • 30 November 2010 - 13:41

    Francis Schoemaker:

    Had ik weer bijna de mail verwijderd. vertrouwde het niet..Gelukkig nog net bedacht..Wat leuk al meteen een foto van jou in Bangkok. Het ga je goed daar en tot de volgende mail.
    Ik ben extra gehandicapt met mijn voet, want er ligt ook nog sneeuw. Leer mijn eigen huis nu goed kennen.
    groeten
    Francis

  • 30 November 2010 - 17:29

    Monique:

    Al met al goed aangekomen dan...in Bangkok bedoel ik dan he :)
    Veel plezier,

    Gr Monique

  • 30 November 2010 - 18:15

    Annelies:

    he Yvonne,
    wat een opluchting dat die fiets goed is aangekomen, kon ook bijna niet anders na al dat getroetel van jou en je buuv's.
    Eeen goede start van je fietsreis.

  • 30 November 2010 - 20:30

    Jeanne Voets:

    En nu maar trappen op die fiets van je. Zorg goed voor je fiets (want die heb je nodig) en voor jezelf.
    Kijk uit naar de verslagen van je.
    Een mooie reis en met veel foto's en films. Jeanne

  • 01 December 2010 - 10:17

    Jacqueline:

    Klinkt goed. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen. Heel veel plezier daar. Geniet ervan.
    groetjes

  • 01 December 2010 - 10:41

    Hester:

    Hej Yvonne!
    Super dat je mooie fiets de reis ongeschonden doorstaan heeft.
    Het is hier in Friesland ijzig koud. Harde wind en -5, geen fietsweer.....
    Veel plezier!
    Hester


  • 01 December 2010 - 10:46

    Wendy:

    Ha Yvonneke,
    Hier snert, vrieskou en handschoenen, bij jou de zon, warmte en het begin van jouw fietsavontuur! Wel fijn dat je daar het ijs niet van je zadel hoeft te krabben. Ik mis jouw appeltaart nu al, en jou natuurlijk ook wel een beetje:-)
    Geniet met volle teugen en take care!

  • 01 December 2010 - 18:31

    Anita Van Gorkum:

    Hoi Yvonne,

    Meid wat gaat de tijd snel, voor dat ik nog weer kon reageren was je reis al begonnen! En zit je met je fiets in Thailand. Ik vind het toch zo een geweldige actie van je. Maar ja dat is Yvonne ten voete uit.
    Fijn dat de reis goed is verlopen en je nu echt "op (pad) fiets" gaat.
    Geniet ervan en laat ons mee genieten.
    groetjes Anita

  • 01 December 2010 - 21:13

    Nellie:

    Ha Yvonne,

    Wat ben jij toch een stoer wijf. Geweldig zo met de fiets door Thailand. Geniet er van, ben benieuwd naar je verhalen.

  • 01 December 2010 - 22:04

    Marnie:

    Te gek Yvonne, ik ga je zeker volgen!

    De fiets en jij veilig op de plek, da's een mooie start. Geniet van de superaardige mensen en het mooie landscape. En: slowly, slowly de trappers rond...
    groeten Marnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Op de fiets!

Op de fiets door Thailand en Laos!

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2011

Weer thuis.

26 Januari 2011

De terugweg.

18 Januari 2011

Avontuur bestaat!

10 Januari 2011

Weer in Thailand

03 Januari 2011

En een gelukkig nieuwjaar!
yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 62464

Voorgaande reizen:

20 Maart 2018 - 20 Maart 2018

Een nieuwe reis

01 Oktober 2016 - 03 Maart 2017

Op de fiets door Azië.

08 Augustus 2015 - 31 Oktober 2015

Naar Barcelona en Andalusië

20 April 2013 - 25 Juli 2013

Op weg naar Santiago de Compostela

28 November 2010 - 30 Januari 2011

Op de fiets!

04 Maart 2007 - 03 Mei 2007

Reis 2007

Landen bezocht: