Op de fiets! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van yvonne - WaarBenJij.nu Op de fiets! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van yvonne - WaarBenJij.nu

Op de fiets!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg yvonne

06 November 2010 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hallo allemaal,
Over een week of drie vertrek ik weer voor een reis van 2 maanden. De titel van deze reisblog zegt al genoeg: Op de fiets! Het doel is Thailand en Laos.
Op 28 november vlieg ik naar Bangkok, mijn prachtige Avaghon fiets gaat mee en maar hopen en duimen dat-ie zonder schade de reis doorstaat.
In Bangkok blijf ik één of twee dagen en dan neem ik de trein naar Chiang Mai, in het noorden van Thailand. Vanaf daar stap ik op de fiets. In grote lijnen heb ik mijn route uitgestippeld maar deze kan altijd veranderen.
Het is de eerste keer dat ik zo'n grote reis op de fiets onderneem dus ik weet ook nog niet zo goed wat ik kan verwachten, hoe het conditioneel gaat en hoe het me gaat bevallen. Ik heb de afgelopen zomer al flink wat kilometers gemaakt op deze fiets maar het is natuurlijk anders om in Azië te fietsen.
Ik vind het spannend maar ik verheug mij er ook enorm op. Het lijkt me heerlijk om de hele dag buiten te zijn, mijn eigen vervoermiddel bij me te hebben en niet afhankelijk te zijn van bussen en treinen.
Door deze reisverslagen ga ik jullie, tenminste wie dat wil, op de hoogte houden.
Yvonne

  • 07 November 2010 - 07:25

    Tom Gerris:

    hoi yvonne, nou heel veel succes.het lijkt me erg spannend. Je zult wel hele goede vering op de fiets moeten hebben want die wegen daar lijken me ook niet alles. Wat voor vering heb jij trouwens op je fiets zitten? groetjes tom

  • 07 November 2010 - 08:21

    Willemien :

    Yvonne,
    Erg leuk om op deze manier iets van je te horen en ik ga je reis zeker volgen.Het zijn prachtige landen om doorheen te reizen en te verblijven.
    Veel plezier met de laatste voorbereidingen.

  • 07 November 2010 - 08:59

    Henny:

    hoi yvonne, ziet er weer goed uit, dat jij dit allemaal kan, ik bedoel zo'n site, en het fietsen natuurlijk ook

  • 07 November 2010 - 09:36

    Brigitte Baekers:

    Hoi Yvonne,
    Wat leuk om je plannen te lezen, ik wist het al een hele tijd maar nu is het bijna zo ver!
    Heel veel succes met je voorbereidingen en tot gauw.
    Lieve groet van Brigitte vanuit Vught.

  • 07 November 2010 - 09:36

    Jack:

    Hoi Yvonne
    Ja hoor het werkt al dus kan je gaan volgen. Vink erg leuk!
    Alvast veel voorpret gewenst!

    Groet, Jack

  • 07 November 2010 - 11:05

    Hennij (kwatta):

    He Yvonne,

    ik weet niet of ik je nog zie of spreek, anyway veel voorpret en eenmaal in Azie erg veel plezier. Heel knap dat je dit gaat doen.
    lieve groet van Hennij

  • 07 November 2010 - 13:42

    Anneke En Henk:

    Yvonne,
    Zoals afgelopen zondag bij87e van tante Annie al gezegd, alle geluk en succes toegewenst, en een behouden thuiskomst

  • 07 November 2010 - 15:58

    Steef:

    Gaaf zeg, ben erg benieuwd hoe het je vergaat en wens je alvast heel veel succes en plezier.
    Liefs Steef.

  • 07 November 2010 - 22:10

    Theo & Thea Schouten:

    Alvast heel veel succes gewenst. Natuurlijk willen we graag op de hoogte gehouden worden van al jouw wederwaardigheden. Wij kijken uit naar jouw eerste bericht. Nogmaals, heel veel succes en vooral plezier!

  • 07 November 2010 - 22:27

    Ferdy En Angeliene:

    Nou, Yvonne, we zijn benieuwd naar je reisverslag, we gaan het volgen. Succes met de voorbereidingen en geniet van de reis.

  • 08 November 2010 - 13:25

    Sjan:

    Ha Yvonne,

    Eindelijk mag die Avagon mee naar Azie. Daar was het allemaal om begonnen toch? Aan je voorbereiding en het materiaal kan het niet liggen dus dat gaat vast goed komen. vr. gr. Sjan

  • 08 November 2010 - 22:44

    Hera:

    Hoi Yvonne,
    geniet nog even van het vooruitzicht.. straks mag je dan eindelijk! Het wordt vast geweldig. Op de fiets een nieuwe wereld verkennnen is één van de mooiste dingen die er zijn! Meer vrijheid bestaat er niet!
    Pas goed op jezelf.
    Groetjes, Hera

  • 09 November 2010 - 18:56

    Greetje:

    Wow Yvonne, respect!!!!
    Heel erg leuk om je zo te kunnen volgen.
    Greetje

  • 11 November 2010 - 11:47

    Corrie:

    Het is gelukt ;} en het gaat jou ook lukken met zo'n supersonische fiets.
    Al flink getraind deze zomer dus die billen zijn al heel wat gewend...... Alvast veel voorpret en succes met die doos van jou, waar de fiets in moet bedoel ik natuurlijk. x Corrie

  • 13 November 2010 - 09:20

    Ilse:

    Ik ga je zeker volgen, ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Veel succes en plezier!

  • 14 November 2010 - 09:32

    Frans:

    Hoi Yvonne, 't is 'n hele onderneming, maar ik hoop dat je 'n mooie en vooral veilige reis hebt. Geniet ervan, groetjes Frans

  • 14 November 2010 - 09:32

    Karin Loomans:

    Lieve Yvonne,

    Wat een bijzonder plan! Op de foto is duidelijk te zien dat je er helemaal klaar voor bent. Geweldig!

    Vanuit Asd wens ik je een heel plezierige, boeiende en voorspoedige reis.

    Groet, Karin

  • 14 November 2010 - 10:10

    Marietje:

    Hoi Ivonne, we wensen jou een heel goede reis geniet ervan, kom weer gezond rerug naar Nederland. Heerlijk dat je dit nog allemaal kunt doen en dan ook nog op de fiets. Veel plezier. Gerard en Marietje van den Belt.

  • 14 November 2010 - 13:52

    Jolanda:

    Spannend, Yvonne! Tuurlijk gaat dat goed. Zo'n ervaren reiziger als jij. Ik zal duimen dat je fiet en jij er heelhuids doorheen komen :-)

  • 15 November 2010 - 14:33

    Loes:

    He dappere dodo

    Want dapper is en blijft het om zoiets te ondernemen. Echt weer een ouwerwetse yvonaktie haha
    Ik ga je weer volgen,maar zie je nog voordat je weggaat. Veel sukses met de voorbereidingen.

    xloes

  • 16 November 2010 - 01:30

    Amy:

    ha yvonne,
    hier vanuit de galapagos alvast veel plezier!!!
    spreek je weekend als ik terug kom nog even!!!
    tot over een paar maanden.. x

  • 16 November 2010 - 20:06

    José:

    Hoi Yvonne
    Wat een leuke foto!! Ziet er goed uit.

    Ben benieuwd naar je reisverslagen straks; blijf je volgen.
    Ik bel je nog voor vertrek.

  • 17 November 2010 - 18:48

    Nicolette & Stephan:

    hallo yvonne.
    een leuke foto ! je kijkt zo vol verwachting en startklaar.
    leuk om alles te kunnen volgen, nu reizen we toch een beetje mee op alle dierbare plekken in het mooie laos. we kijken al uit naar de eerste foto's en verhalen, spannend hè !

  • 19 November 2010 - 18:17

    Jeanne Voets:

    Hoi Yvonne,
    Nog iets meer dan 1 week en dan is het zover met fiets op vakantie. Je voorbereidingen zijn goed geweest dus de rest zal ook wel lukken.
    Kijk uit naar het reisverslag van je.
    Heel veel plezier daar in Azië ben trots op je.


  • 21 November 2010 - 10:08

    Hester:

    Hej Yvonne!

    Ik wens je hele fijne reis toe!
    Ga je reisverslagen zeker volgen!

    Groetjes,

    Hester (van de Gooische vrouwen)

    P.S. Volgend jaar een reunie weekend?

  • 25 November 2010 - 23:01

    Susan:

    He Yvonne,
    Wat ga je nou weer allemaal doen???
    Nou wat een prachtige uitdaging zeg! pas goed op jezelf en ik ga je zeker volgen. Een hele fijne reis
    x susan

  • 26 November 2010 - 14:38

    Renate:

    Je laatste uur is geslagen...wat werken betreft! Ik vind het echt kei stoer wat jij gaat doen. Heel veel plezier in Azie en geniet van al die glimlachjes. Kijk goed uit op je fiets en tot over 2 maanden.

    We gaan je volgen...
    Groetjes Renate

  • 27 November 2010 - 08:20

    Hanneke, Paul, Rose:

    Hoi dappere Yvonne!

    Wat een heerlijk vooruitzicht heb je! Het zal vast even spannend zijn, maar wij hebben alle vertrouwen in je. Je hebt zoveel ervaring wat reizen betreft en inmiddels ook met lange fietstochten!!!

    Wij wensen jou een hele fijne tijd en zijn heel benieuwd naar je reisverslagen!

    Veel liefs uit Amsterdam

  • 27 November 2010 - 09:47

    Joyce:

    Hey Yvonne,

    Gelukkig heb je dat coagulleerdingetje niet meer nodig nu! Heel erg veel plezier en vooral genieten van deze mooie reis,ik ga je volgen!

    Groetjes Joyce

  • 27 November 2010 - 18:50

    Jeanne Voets:

    Hoi Yvonne.
    Nog 1 nacht in je eigen bedje en dan is het zover, fietsen maar. Heel veel succes.

  • 28 November 2010 - 10:41

    Monique:

    Hey Yvonne,

    De dag van vertrek is aangebroken!
    Heel veel plezier en geniet ervan!!!!

    Ik blijf deze website in de gaten houden voor jouw verhalen.

    Gr Monique

  • 28 November 2010 - 20:09

    Martien Langerwerf:

    Ik weet dat je bij dit schrijven in het vliegtuig zit. Ik wens je een hele fijne maar zeker niet onbelangrijk, veilige fietsvakantie toe. Maak er twee fantastische maanden van. Hou het stuur recht Yvonne.
    groetjes Martien

  • 28 November 2010 - 22:17

    Greetje:

    Hoi Yvonne,
    welkom in Bangkok (denk ik als je dit leest). Hopelijk is de reis voorswpoedig gegaan en is je fiets zonder schade uit het vliegtuig gekomen.

    Veel fietsplezier, geniet er van.
    Liefs, Greetje

  • 01 December 2010 - 13:31

    Mehan:

    Hoi Vonneke, super dat je goed aangekomen bent. Ik heb Brigitte inmiddels gesproken en het verhaal van inchecken al in geuren en kleuren gehoord. Spannend allemaal hoor... heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Op de fiets!

Op de fiets door Thailand en Laos!

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2011

Weer thuis.

26 Januari 2011

De terugweg.

18 Januari 2011

Avontuur bestaat!

10 Januari 2011

Weer in Thailand

03 Januari 2011

En een gelukkig nieuwjaar!
yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 62458

Voorgaande reizen:

20 Maart 2018 - 20 Maart 2018

Een nieuwe reis

01 Oktober 2016 - 03 Maart 2017

Op de fiets door Azië.

08 Augustus 2015 - 31 Oktober 2015

Naar Barcelona en Andalusië

20 April 2013 - 25 Juli 2013

Op weg naar Santiago de Compostela

28 November 2010 - 30 Januari 2011

Op de fiets!

04 Maart 2007 - 03 Mei 2007

Reis 2007

Landen bezocht: