Bijna... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van yvonne - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van yvonne - WaarBenJij.nu

Bijna...

Blijf op de hoogte en volg yvonne

19 April 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Morgen vertrek ik op de fiets naar Santiago de Compostela. Ik wil ook de terugweg fietsen en ik denk er ongeveer drie maanden voor nodig te hebben.
Op de heenweg neem ik de St.Jacobsroute, op de terugweg de Oude Wegenroute.
Gewapend met mijn GPS en alle opgedane kennis daarover hoop ik niet te veel en te vaak te verdwalen.
Het voorjaar nadert met rasse schreden en ik denk, nee ik weet het zeker, dat het prachtig fietsweer wordt.
Ik start deze reis alleen maar op 6 of 7 mei sluit Sjan aan om zo'n week of drie mee te fietsen. Dit vind ik heel erg leuk!!
We hebben al eerder samen gefietst, een paar jaar geleden naar Parijs en dat was heel goed bevallen.
We hebben lang zitten puzzelen. Sjan heeft maar 3 weken vakantie en het was lastig om een constructie te bedenken hoe zij met fiets naar Zuid Frankrijk zou kunnen komen zonder al teveel omwegen en kosten.
De oplossing kwam van Jan! Hij rijdt met Sjan en fiets in de auto naar Zuid Frankrijk, daar ontmoet ik hen. Jan gaat daarna zijn eigen gang en Sjan en ik gaan verder op de fiets.
Ik probeer hier regelmatig een verslagje te plaatsen zodat mensen die dat willen mij kunnen volgen.
Yvonne

  • 19 April 2013 - 10:30

    Loes Jacobs:

    Hoi Yvon

    Ik wens je een hele goede start van deze geweldige reis die je gaat maken
    Bon voyage et bon courage
    A bientot

    Loes

  • 19 April 2013 - 10:33

    Thea & Theo:

    Hallo Yvonne,
    Heel veel succes gewenst. Kijken met heel veel belangstelling uit naar
    jouw reisverslagen!

  • 19 April 2013 - 10:35

    Loes:

    Oh en Yvon nog veel sukses met de voorbereidingen. Het lijkt mij een hels karwei en ik vind het dan ook weer bewonderenswaardig dat jij dat gewoon gaat doen!!!

    Sukses Loes

  • 19 April 2013 - 10:49

    Josie:

    Nou dappere buurvrouw,
    Het ziet er naar uit dat je alles getekkeld hebt en klaar bent voor je fietstocht, ik wens je veel plezier, bijzondere ontmoetingen, en gespierde benen toe :)
    Josie

  • 19 April 2013 - 10:52

    Marnie:

    Have fun Yvonne! Heerlijk dat je dit doet
    Ik volg he graag, ooit hoop ik je na te fietsen

  • 19 April 2013 - 11:15

    Judith:

    Hee Yvonne,

    ontzettend gaaf dat je deze tour gaat ondernemen. Dat je niet te veel last van kramp mag krijgen en zal genieten van alle uitzichten en mensen. Geniet ervan en breek een been ;)

  • 19 April 2013 - 11:25

    Annemieke:

    Hi Yvon
    Ik wens je heel veel sukses toe. Wordt het je lange fietsbroek morgen? Ik vertrek maandag de 22ste.
    Dit is mijn route: www.crazyguyonabike.com/annemiekesride. titel: South of Utrecht.
    Slaap lekker vanacht!
    Annemieke

  • 19 April 2013 - 11:35

    Jack:

    Ha Yvonne

    Ja heb de link gekregen. Nogmaals alvast veel fietsplezier morgen en hoor van je.....

    X Jack

  • 19 April 2013 - 11:40

    Anneke En Henk:

    Yvonne,
    Wij wensen je een mooie en goede reis naar een devotievolle plek, en wensen je vooral veel en fijne tijden, een goede aankomst en behouden thuiskomst.

    Anneke en Henk

  • 19 April 2013 - 11:45

    Marielle:

    Opnieuw een avontuur. Wat ben je toch een stoer mens! Ben benieuwd naar je reisverslagen. Succes en veel plezier. Groeten Marielle (PI)

  • 19 April 2013 - 13:18

    Anja&stef:

    Ja hoor, - de zon gaat schijnen en Yvonne (én Sjan ) kruipen op de fiets en gaan er van door! Wij hopen dat je onderweg niet te veel last krijgt van je pollenallergie en diarree, want niesen en diarree gaat niet goed samen, - vooral niet in een fietsbroek. En onderweg voldoende bruin brood eten,- Yvonne !!
    Wij wachten op je "waarbenjenu"verhalen! "Behouden Vaart !!" Vertrouw op God (én je GPS !! ) dan komt álles goed !! anja&stef

  • 19 April 2013 - 14:02

    Stephanie:

    Lieve Yvonne, heel veel plezier, succes, hele fijne tijd, mooi weer en doe je ook voorzichtig? Lieve groet Steef.

  • 19 April 2013 - 14:14

    Wouter En Ineke:

    Hoi Yvonne,

    Helemaal "Klaar voor de Start...!" Maar ook wel een beetje spannend vermoed ik, zo'n laatste dag...
    Nu gaat je grote tocht echt beginnen :))
    Geweldig mooie uitdaging..!
    Wij wensen je een fantastische fietsvakantie, door veel mooie landschappen!
    Nieuwe ervaringen..nieuwe ontmoetingen..één groot avontuur!
    Dat worden boeiende reisverhalen:))
    Geniet ervan!! en véél succes met de "Aftrap" morgen!

    groeten Wouter en Ineke

  • 19 April 2013 - 14:28

    Mieke Swaans:

    Hee Yvonne,
    volgens mij ben jij de meest sportieve buurvrouw uit heel 't Zand!
    Hardstikke knap dat je dit gaat ondernemen!
    Hopelijk wordt het een heel fijne reis, met mooie uitzichten, mooie ontmoetingen, veel zon en veel plezier.

    Succes!
    groet, buurvrouw Mieke.

  • 19 April 2013 - 15:27

    Rieki:

    Héél veel plezier, spiritualiteit, gezondheid en sportiviteit toegewenst! Rieki

  • 19 April 2013 - 17:58

    Rian:

    Hoi Yvonne, ik kom je morgen nog even uitzwaaien, wens je vele bijzondere momenten toe tijdens je tocht.

  • 19 April 2013 - 18:09

    Jeanne Voets:

    Hoi Yvonne,
    Op naar Spanje. de voorbereidingen zijn goed geweest en als je bene dat ook doen.......
    Heel veel plezier, droog weer en veel zon. Kijk uit naar je verhalen.
    Groet Jeanne

  • 19 April 2013 - 19:06

    B&B Logies "De Klaproos":

    Hoi Yvonne,

    goed fietsweer en veel plezier wens ik je. Fijn dat je me ook weer hebt opgenomen in jeouw reisverslag; kan ik je 'n beetje volgen. Enne ..... kom heel weer terug!!!
    Succes en knuffel,
    Rob

  • 19 April 2013 - 19:14

    Ilse:

    Super, yvonne! Veel geluk en geniet.

  • 19 April 2013 - 19:59

    Jack:

    Ha Yvonne.

    Wat leuk dat je vandaag nog ff de graniums heb geplant! Ik zal er op toezien dat je nieuwe huisbewoners er goed voor zorgen hihi.

    Goeie reis! Jack the man

  • 19 April 2013 - 20:22

    Jan Willem Van Dalen:

    Heerlijk gevoel lijkt me dat je "los" gaat. Om heel erg jaloers van te worden. Maar jij doet het gewoon.
    Jan Willem

  • 19 April 2013 - 23:25

    Ellie:

    Hee Yvonne,
    Ik wens je een heel goede en interessante reis toe. Geniet ervan !
    Weer een leuk avontuur om altijd te herinneren.
    Fiets ze !
    Tot horens, via verslag.
    Groet van Ellie

  • 19 April 2013 - 23:53

    Nicolette:

    hallo lieve nicht,
    ja, daar gaat ze weer !
    ik wacht met spanning op je reisveslagen. fijn dat we je nu kunnen volgen.
    maak heel mooie foto's zoals ik van je gewend ben.
    een heel interessante, suksesvolle, zonnige tocht.
    en natuurlijk kijk ik ook al weer uit naar je behouden thuiskomst...
    een knuffel, nicolette (en natuurlijk ook van ome stephan)

  • 20 April 2013 - 02:00

    Jos :

    Vanuit Mexico .heel veel fietsplezier
    Goed uitkijken voor enge m....

    Jos

  • 20 April 2013 - 10:33

    Amy:

    Hey yvonneke,
    Daar ga je dan!!!!
    Geniet ervan en ben benieuwd naar al je verhalen!
    Tot snel weer! Liefs Amy

  • 21 April 2013 - 10:13

    Bram:

    Geniet ervan en wees voorzichtig!!!

  • 21 April 2013 - 22:47

    Frank En Marja:

    Succes Yvonneke,..we zijn toegevoegd aan je maillijst...have fun!!!

  • 21 April 2013 - 22:47

    Gerry:

    Ik lees nu dat je toch een samenfietsconstructie hebt gevonden. De perfecte oplossing op die manier. Heel flexibel! Ik wacht je verslagen af. Volgens mij met mooi, fris weer vertrokken!

  • 22 April 2013 - 01:10

    Jolanda Van Steijn:

    Fantastisch, Yvonne. Ik heb bewondering voor je. Een hele onderneming, maar dat ga jij gewoon ff doen, knap hoor! Heel veel plezier en mooi weer toegewenst.

  • 22 April 2013 - 11:59

    Paul And Joseph:

    Hi Yvonne

    Well you lucky girl off cycling again, Joseph and I wish you all the best with safe travels and good weather.

    We look forward to reading about your adventure.

    Paul

  • 22 April 2013 - 22:22

    Jos Kievit (wf):

    Hee Yvonne, veel fietsplezier toegewenst en dat je als volleerd GPS-er terug komt (of misschien ben je dat al).
    groet Jos

  • 24 April 2013 - 18:56

    Toekomstig Medefietser:

    Ha die Yvonne,
    Je hebt je reis mooi getimed. lekker weer zo.
    Goed doortrappen Yvonne want ik sluit het liefste aan in Oloron(grapje). Je bent er zo !!!
    Weet wel dat je de Leffe dan moet verruilen voor een San Michaellke.
    Groet
    Sjan


  • 26 April 2013 - 07:59

    Annelies:

    Hè Yvonne,
    Heul veel fietsplezier. Je zult het ritme al wel aardig te pakken hebben. Geniet ze.
    Ga ik ook doen, vertrek vanmiddag naar Armenie.
    Tot een volgende keer.
    Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 62377

Voorgaande reizen:

20 Maart 2018 - 20 Maart 2018

Een nieuwe reis

01 Oktober 2016 - 03 Maart 2017

Op de fiets door Azië.

08 Augustus 2015 - 31 Oktober 2015

Naar Barcelona en Andalusië

20 April 2013 - 25 Juli 2013

Op weg naar Santiago de Compostela

28 November 2010 - 30 Januari 2011

Op de fiets!

04 Maart 2007 - 03 Mei 2007

Reis 2007

Landen bezocht: