Aankomst in Cambodja - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van yvonne - WaarBenJij.nu Aankomst in Cambodja - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van yvonne - WaarBenJij.nu

Aankomst in Cambodja

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg yvonne

06 Maart 2007 | Cambodja, Phnom-Penh

Na een vlekkeloze reis ben ik gisteren in Phnom Penh geland. Vanaf het vliegveld een taxi genomen naar "the Lakeside Area" waar de meeste budgethotels zijn. De warmte en de drukte overvielen me meteen. Het straatbeeld doet me toch wel enigszins aan dat van India denken: druk, chaotisch, verkeersopstoppingen en erg rumoerig. Ik was erg moe van de reis en ben eerst maar een aantal uren gaan liggen. Gisteravond hier in de buurt wat gegeten, wat rondgeslenterd en geprobeerd om wat te wennen en de warmte te trotseren. Ondanks een ongenode "gast" op mijn kamer(een muis!!) goed geslapen. Heb 'm vannacht ook niet meer gezien of gehoord, heeft zich waarschijnlijk verschansd in de badkamer.(Nou ja,badkamer, da's teveel gezegd, natte cel is een betere benaming). Ik ben niet echt bang voor muizen, vind ze van een afstand wel grappig, maar alsjeblieft, liever toch niet op m'n slaapkamer. Voor vandaag heb ik nog geen vastomlijnd plan, ik hou jullie op de hoogte, ben in ieder geval goed aangekomen, dat wilde ik even laten weten.

  • 06 Maart 2007 - 06:30

    Nellie:

    Hallo Yvonne,

    Bedanktvoor je supersnelle bericht. Gelukkig goed aangekomen, nu kan de vakantie echt beginnen. Geniet er van!

    Nellie.

  • 06 Maart 2007 - 06:35

    Rieki:

    Hoi Yvonne,
    Zo het eerste stuk heb je dus al afgelegd, internetcafé en eten gevonden. Fijn dat je een goede reis hebt gehad.

    tot de volgende keer.

  • 06 Maart 2007 - 07:57

    Loes:

    Grappig om je gisteren twee uur na aankomst al op msn te spreken. had ik ff geluk
    He Yvonne heb het goed daar en ik lees je wel weer. Hier is het trouwens dik flut met het weer, regen regen en nog eens regen. Oer Hollands dus.
    Groetjes

  • 06 Maart 2007 - 08:41

    Ilse:

    Hee stoere meid! goed zeg dat je dit doet. Ik kreeg net de link naar jouw site van Loes, en zoals ik nu zie, op tijd! Kan ik het nog helemaal volgen. Geniet ervan en ik zie nieuwe berichten en als t even kan foto's, tegemoet.
    X Ils

  • 06 Maart 2007 - 09:32

    Bob:

    Hoi Yvonne. Doe voorzichtig daar. Niet met vreemde mannen praten. En die muis is vast veel banger dan jij nu die `samenwoond` met een getailleerde bleekscheet.

  • 06 Maart 2007 - 13:28

    Joyce:

    Hey Yvonneke,

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Nu kan de reis echt beginnen. Ga er lekker van genieten,veel mooie dingen zien en natuurlijk....ons een beetje op de hoogte houden he! Have fun,

    Liefs Joyce

  • 06 Maart 2007 - 15:59

    Joan:

    Hi Yvonne, beter weer dan hier in dit natte nederlandje.
    Hoop dat je geniet van datgeen wat je doet.
    Veel plezier enne.. we denken aan je.
    Doei

  • 06 Maart 2007 - 20:45

    José:

    Hoi Yvonne
    Fijn dat je een goeie reis hebt gehad.Jouw afscheidsborrel was erg gezellig geweest hoorde ik van Hanneke.
    Geniet lekker van je vakantie en pas goed op jezelf.

    liefs José

  • 06 Maart 2007 - 21:39

    Sjan:

    Lijkt me een prima start Yvonne. Lekker slapen en dan fris zonder plannen de dag over je heen laten komen in zo'n nieuwe omgeving.

  • 07 Maart 2007 - 08:44

    Anneke/Henk:

    Fijn dat je goed bent aangekomen, en dat het daar lekker weer is. Genieten maar is ons devies. Was je op de foto al aan het beunen.
    Gaat je goed alle geluk

  • 07 Maart 2007 - 10:11

    Jack:

    Leuk van je te horen! Heb net 5 minuten weer internet. veel plezier met het wennen in zo'n ander werelddeel. groetjes

  • 07 Maart 2007 - 11:29

    Wendy:

    Hoi,
    Fijn dat je weer vaste grond onder je voeten hebt.
    Best gezellig een roommate! Succes met acclimatiseren.
    x Wendy

  • 07 Maart 2007 - 12:19

    Henny:

    Hoi Yvonne, ben je tenminste niet alleen! heb je de muis al een naam gegeven? En heb je de maansverduistering gezien?
    groet henny

  • 07 Maart 2007 - 17:30

    Jeanne Voets:

    Goed zo weer grond onder je voeten en een gezellige kamergenoot.
    Geniet van de tijd die je daar bent en ik kijk uit naar je verhalen.

  • 07 Maart 2007 - 17:39

    Brigitte:

    Ha die Bossche in Pnom Penh wat goed dat je een "vlekkeloze"reis gehad hebt zeg, fijn om te horen. Geniet heel veel en doe het vooral rustig aan wat lekker zeg gewoon zo'n 9 weken geen gestresse en lekker doen wat je wil Heerlijk. Ik ga zo stemmen zal ik dat ook voor jou doen?? Provinciale Staten nee hoor grapje, veel liefs van Brigitte Bye Bye

  • 07 Maart 2007 - 18:25

    Ben:

    O Yvonne,
    ik gun je zo'n mooie tijd daar, geniet volop en geniet lang !
    (we houden contact via e-mail - de eerste berichten moetn al 'binnen' zijn)
    Liefs
    Ben (en heel soms berichten via Ha... Ranke???)

  • 07 Maart 2007 - 18:43

    Steef:

    Ha die Yvonne, fijn dat je goed bent aangekomen, hoorde van Corrie dat je op je laatste werkdag nog door "iedereen" bent uitgezwaaid. Tja....heb ik helaas gemist. Hoop dat je een hele fijne tijd hebt. Geniet ervan en veul plezier!!

  • 07 Maart 2007 - 20:42

    Gertjan:

    Fijn dat je reis tot nu toe vlekkeloos is verlopen. Ik wens je zo weinig mogelijk tegenslag bij je verdere avonturen. Al 't goede...

  • 08 Maart 2007 - 07:29

    Erica:

    geniet ervan, gelukkig dat je niet bang bent voor de muis

  • 09 Maart 2007 - 18:16

    Jolanda:

    Klinkt allemaal heel spannend, Yvonne. Ik kan me voorstellen dat de warmte je in eerste instantie overvalt, maar dat zal wel weer wennen als je eenmaal een beetje uitgerust bent. Een muis op je kamer is niet echt gezellig, maar toch beter dan een rat of zelfs een kakkerlak!
    Veel succes verder, benieuwd naar je avonturen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 62392

Voorgaande reizen:

20 Maart 2018 - 20 Maart 2018

Een nieuwe reis

01 Oktober 2016 - 03 Maart 2017

Op de fiets door Azië.

08 Augustus 2015 - 31 Oktober 2015

Naar Barcelona en Andalusië

20 April 2013 - 25 Juli 2013

Op weg naar Santiago de Compostela

28 November 2010 - 30 Januari 2011

Op de fiets!

04 Maart 2007 - 03 Mei 2007

Reis 2007

Landen bezocht: