Al reizend ervaart men het leven vreemder: - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van yvonne - WaarBenJij.nu Al reizend ervaart men het leven vreemder: - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van yvonne - WaarBenJij.nu

Al reizend ervaart men het leven vreemder:

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg yvonne

19 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Op 4 maart ga ik 2 maanden op reis. Ik vlieg naar Cambodja, Phnom Penh. Nadat
ik daar een aantal plaatsen bezocht heb (o.a. the Killing Fields en Angkor Wat) reis ik over land naar Vietnam. Ik reis van zuid naar noord, vanaf Hanoi vlieg ik naar Bangkok waar ik een paar dagen blijf. Daarna vlieg ik naar Nepal waar ik zeker weer een trekking wil gaan doen zoals ik al eerder heb gedaan.
Via deze weblog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn reiservaringen. Jullie kunnen hier ook berichtjes plaatsen die uiteraard bijzonder welkom zijn.

  • 20 Februari 2007 - 11:04

    Loes Jacobs:

    keigaaf hoor Yvonne
    ik vind je een dappere dodo! sukses met de voorbereidingen

    Liefs
    Loes

  • 20 Februari 2007 - 11:18

    Brigitte:

    Mooie plannen Yvonne, ik zie uit naar je ervaringen. Hartelijke groet Brigitte Bye Bye

  • 20 Februari 2007 - 11:38

    Esther:

    Hee Van Nepscheute!

    Goeie reis en veul plezier gewenst woar! We houden je reisverslagen hier bij en zoek ook wat mooie vliegplekjes op :-)

    Groetjes,
    Esther & Nas

  • 20 Februari 2007 - 13:39

    Joyce:

    Hey collega..........

    Leuk om deze site eens vanaf de andere kant te bekijken! Heel veel plezier op je reis en geniet van alles. Ik ga je volgen.........maaruh tot die tijd nog een paar dagen samen werken he!

    Liefs Joyce

  • 20 Februari 2007 - 17:27

    Anita:

    Yvon, wat een geweldige Weblog !!! Wat een leuke manier om op de hoogte te blijven.
    Dit wordt gewoon weer een fantastische reis/ervaring !! En via deze weblog reis ik met je mee.

    Groetjes van Anita

  • 20 Februari 2007 - 17:59

    Nellie:

    Leuk dat je ook zo'n site hebt. Ben benieuwd naar je verhalen!!!!

  • 20 Februari 2007 - 22:01

    Angeliene:

    Hoi Yvonne

    Een hele fijne reis en geniet er van!
    Ik "reis" via de weblog met je mee!

    Angeliene

  • 20 Februari 2007 - 23:00

    Joan:

    Kijk ,het weblogvirus blijkt te zijn overgevlogen naar deze reislustige Yvonne.
    Nou we gaan je zeker volgen,maar ik zie je voor die tijd nog wel
    Groet Joan

  • 21 Februari 2007 - 13:07

    Dini:

    Fantastisch Yvonne, dan ga ik via deze weblof en Google Earth met je mee. Een geweldige tijd toegewenst,
    groetjes dini

  • 21 Februari 2007 - 14:43

    Henny:

    heb je nu al foto's?

  • 21 Februari 2007 - 18:08

    Jose Uit Deventer:

    hallo yvonne

    succes en ik ben benieuwd naar je verhalen en de foto's

  • 21 Februari 2007 - 19:05

    Rian:

    Hoi Yvonne

    Leuk dat je me de link gestuurd hebt. Veel plezier met je voorbereidingen ik blijf je volgen.

  • 22 Februari 2007 - 19:40

    Wendy:

    Hé Yvonneke
    Ziet er goed uit.
    Zijn die foto's bij jouw in de wijk gemaakt?
    Moet toch snel nog eens langs komen zie ik.

    Ben erg benieuwd naar je spannende verhalen, via jou toch nog een beetje op reis.

    suc6 met je voorbereidingen.

    X Wendy


  • 22 Februari 2007 - 21:38

    MAUPIE:

    Jeumig, wan end weg zeg

  • 23 Februari 2007 - 15:02

    Steef:

    Ha die Yvonne, wat een stoere (ex) collega's heb ik toch zeg. Lijkt me helemaal te gek wat je gaat doen. Doe je wel voorzichtig? Ik ga je volgen hoor, via de mail dan weliswaar. Groetjes Steef.

  • 23 Februari 2007 - 20:17

    Corrie:

    Ha Yvonneke, een "Ouw Vrouwke" en toch nog zo ondernemend!!! Ik vraag me hier af wat dan de definitie is van
    "'n Ouw Vrouwke" is. Een jonge blom zullen ze wel bedoelen. Voor mij ben jij "'n Jonge Blom" met een zeer avontuurlijke geest en heb hierdoor veel respect voor jou! Succes met de voorbereidingen! Lieve groet van Corrie uit Vught.

  • 23 Februari 2007 - 23:05

    Greetje:

    Lieve Yvonne,
    wat gaaf zeg en heel erg leuk om je zo te kunnen volgen. Voor nu heel veel succes met de voorbereidingen en zet hem op!!!!!!
    Liefs, Greetje

  • 24 Februari 2007 - 18:16

    Jolanda:

    Beste Yvonne, je bent nog in den lande, maar ik stuur je toch alvast een berichtje voor als je straks onderweg bent. Ik hoop dat je het goed maakt en een heerlijke vakantie hebt. Het lijkt me heel spannend allemaal. Hopelijk mis je Ben niet al te erg. Gelukkig kun je elkaar wel mailen en schrijven. En als je straks weer thuiskomt is het des te leuker, toch ?
    Ik zal je missen, want ik hoorde toch heel regelmatig van je. Dit is trouwens wel een heel aardige manier om contact te houden met de achterblijvers.

    Geniet maar lekker!
    Hartelijke groet,
    \Jolanda

  • 26 Februari 2007 - 12:33

    Rieki:

    Yvonne hier zitten toch echt prijsfoto's bij hoor. Dat zou een leuk sponsorbedrag kunnen opleveren. Berry en Thelma volg ik ook via deze site, bij hen moet ik een password gebruiken. Nu kan dus heel de wereld jouw reis meemaken, Dat is pas netwerken.
    Een fijne reis en gezond weer terug hè, groet, Rieki

  • 27 Februari 2007 - 16:09

    Bernadette:

    hé Yvonne, de tijd begint te korten, tel maar af!! Spannend hoor, maar wéér durf je een ontzettend moedig avontuur aan te gaan. Mooi hoor, ben maar terecht heel trots op jezelf. Ik zie je nog, groetjes!

  • 02 Maart 2007 - 12:22

    Heidy En Chantal:

    Haai Yvonne,

    Heel veel plezier in het Oosten. Kijk vooral uit, maar geniet er maar van. Wij houden de toko wel in de gaten en blijven je volgen. Groetjes.

  • 02 Maart 2007 - 20:34

    Jeanne Voets:

    Yvonne, heel veel plezier tijdens deze reis, het is weer een hele onderneming maar dat zijn we zo langzamerhand gewend van je.
    Kijk uit naar je verslagen via internet.



  • 04 Maart 2007 - 13:03

    Hilde Perree:

    Wij wensen je heel veel reisplezier, geniet ervan, maar kom "alik" weer terug. Wat een prachtige weblog, zo kunnen we met je mee reizen. Groetjes Hilde en Peter.

  • 04 Maart 2007 - 17:00

    Ben:

    Yvonne is met slechts enkele min. vertraging vanmiddag (04-03) om 12.05 vanaf Schiphol vertrokken. Wat een kanjer van een toestel.Wens je een voorspoedige vlucht naar Kuala Lompoer en daarna Pnhom Phen.
    Spreek je heel snel!
    Groetjes Ben

  • 05 Maart 2007 - 14:37

    Nelleke Maas:

    Yvonne, wat leuk!! Ik hoorde gisteren van Erica dat je vertrokken bent voor een mooie reis. Ik wens je veel plezier en volg je belevenissen via deze website.Prachtig medium dt hè?
    Hartelijke groet, Nelleke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 62474

Voorgaande reizen:

20 Maart 2018 - 20 Maart 2018

Een nieuwe reis

01 Oktober 2016 - 03 Maart 2017

Op de fiets door Azië.

08 Augustus 2015 - 31 Oktober 2015

Naar Barcelona en Andalusië

20 April 2013 - 25 Juli 2013

Op weg naar Santiago de Compostela

28 November 2010 - 30 Januari 2011

Op de fiets!

04 Maart 2007 - 03 Mei 2007

Reis 2007

Landen bezocht: