Laatste kick en.....laatste bericht! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van yvonne - WaarBenJij.nu Laatste kick en.....laatste bericht! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van yvonne - WaarBenJij.nu

Laatste kick en.....laatste bericht!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg yvonne

30 April 2007 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal,

Nou, het vliegen was dus weer leuk, spectaculair!
Ondanks dat ik al een paar keer alleen gevlogen heb was ik nu, zelfs met een ervaren piloot erbij, weer erg gespannen en krijg ik het niet voor elkaar om zonder te gillen van zo´n berg af te lopen. Eenmaal in de lucht is het alleen nog maar genieten. Het was goed vliegweer dus we zijn behoorlijk hoog gekomen. Ruim een uur heb ik in de lucht gehangen. Probeer dat maar eens op het lierveldje in Horst! Overigens ook erg leuk, maar anders....
En vandaag is het dus echt de laatste dag in Kathmandu. Nog wat inkopen doen, beetje rondhangen en morgen vertrek ik. Met een lange tussenstop in Delhi, waar ik niet zo blij mee ben. Dat wordt uren hangen op het vliegveld, waar dus niets te beleven is. Ik zal maar zorgen dat ik nog wat te lezen heb om de tijd te doden. Genoeg tweedehands bookshops hier.
Ik zal nu nog een of twee foto´s bij dit bericht zetten, de rest doe ik als ik thuis ben. Mensen die ze nog willen bekijken moeten dan nog maar eens kijken hier in de loop van volgende week.

Ik wil iedereen bedanken voor de belangstelling en de ontzettend aardige berichtjes. Ik heb er heel erg van genoten en het maakte het bijhouden van deze weblog erg leuk. Had zelf nooit gedacht dat ik er zo´n plezier in zou hebben! Tot twee jaar geleden had ik niets met computers, sterker nog, ik had er een hekel aan. Dat is dus wel veranderd!
Ooh heerlijk, bijna thuis!
Dat is misschien wel het allerleukste van reizen, weer thuiskomen.
Tot ziens,
Yvonne

  • 01 Mei 2007 - 05:05

    Nasserie:

    Ahum,

    Niet zo hoog op het lierveldje?
    Nou kom dan maar eens een kijkje nemen hahhha.

    Nou goeie terugreis en we zien elkaar weer snel.

    Koffie staat altijd klaar hier in den bosch he.

    Gr
    Nasserie

  • 01 Mei 2007 - 07:52

    Erica:

    Dag Yvonny,
    Fijn dat je weer zin hebt in thuiskomen. Welkom thuis

  • 01 Mei 2007 - 07:55

    Bernadette:

    Hé Yvonne,
    Stoer en moedig hoor, je avontuurlijke reis natuurlijk zowiezo al, maar met dat vliegen gooi je er toch weer een schep bovenop. Volgend jaar nomineer ik jou voor een lintje, met Koninginnedag!!
    Nou, het aftellen is begonnen. Ik wens je een goeie terugreis en een HARTELIJK WELKOM THUIS !!
    Bernadette

  • 01 Mei 2007 - 10:58

    Jack:

    wouw! dat ziet er spectaculair uit zo hoog in de lucht. Nou Yvonne ik wens je een goede terugreis en zie je wel hier in de straat. Groet, Jack

  • 01 Mei 2007 - 11:18

    Trudie:

    Hoi Ivonne,
    Heel bijzonder om op deze manier met je mee te hebben mogen reizen.
    Heb de afgelopen weken genoten van je verhalen en foto's.
    Ik wens je een goede terugreis.
    Groetjes Trudie

  • 01 Mei 2007 - 15:32

    Joyce:

    Blij dat je weer naar huis komt en aan het werk kunt,want de zaak staat op instorten hier!!!
    Welcome home..........

    Tot snel,
    Joyce

  • 01 Mei 2007 - 16:38

    Brigitte En Henny:

    Ik kom net terug uit New York om maar eens een tegenstelling te noemen met de toppen die jij daar bedwongen hebt.......
    En Henny komt net terug van een weekend wandelen in Ommen...... om maar eens een tegenstelling te noemen...
    Weet niet of je dit nog leest maar we willen je een fantastische terugreis wensen ik heb je tuin NIET gesnoeid Yvonne alvast heel hartelijk WELKOM THUIS
    en we zie je donderdag avond als ik terugkom uit kantoor.....
    Dikke zoen van de Beppies houdoe waor !!!

  • 05 Mei 2007 - 09:21

    Jolanda:

    Ha Yvonne. Super zo'n vlucht in Katmandu, lijkt mij. Je zult inmiddels wel weer thuis zijn. Ik probeer tijdens het weekend even binnen te lopen!

  • 05 Mei 2007 - 12:06

    Hennij Kwatta:

    Yvonne,

    welkom thuis en ga lekker genieten van ALLES.
    We spreken elkaar wel een keer als je tijd hebt!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 62332

Voorgaande reizen:

20 Maart 2018 - 20 Maart 2018

Een nieuwe reis

01 Oktober 2016 - 03 Maart 2017

Op de fiets door Azië.

08 Augustus 2015 - 31 Oktober 2015

Naar Barcelona en Andalusië

20 April 2013 - 25 Juli 2013

Op weg naar Santiago de Compostela

28 November 2010 - 30 Januari 2011

Op de fiets!

04 Maart 2007 - 03 Mei 2007

Reis 2007

Landen bezocht: