Bijna.... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van yvonne - WaarBenJij.nu Bijna.... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van yvonne - WaarBenJij.nu

Bijna....

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg yvonne

26 September 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Een paar jaar geleden heb ik twee maanden in Thailand en Laos gefietst. Ik vond dat geweldig en ik heb altijd het idee gehad om nog eens terug te gaan. En nu gaat het er echt van komen! Begin van het jaar heb ik de knoop doorgehakt en een reis geboekt bij Asian Way Of Life, een reisorganisatie die wel een leuke formule hanteert. Bij aankomst wordt je opgehaald van het vliegveld en heb je twee hotelovernachtingen. Ze geven uitgebreide routebeschrijvingen mee en doen suggesties voor overnachtingen en plaatsen die de moeite waard zijn om te bezoeken. Omdat ik nog al eens verdwaal maar toch graag alleen fiets en een zekere mate van vrijheid wil vind ik dit heel plezierig. Net de ondersteuning die ik nodig heb.
Ik vertrek aanstaande zaterdag. Ik begin in China waar ik een kleine anderhalve maand zal blijven. Een land waar ik me het meeste op verheug maar ook wel tegenop zie. Het is zo onbekend…
Daarna naar Vietnam, Laos, Thailand, misschien nog een stukje Cambodja om uiteindelijk 5 maanden later vanuit Phuket terug te vliegen naar huis.
De fiets staat hier al twee weken ingepakt klaar. Eigenlijk vind ik het maar niks, die fiets in het vliegtuig. Ik krijg al visioenen dat-ie er helemaal verkreukeld uitkomt. Duimen dat het goed gaat!! Het zal ook wel, de vorige keer is het ook goed gegaan
Zenuwachtig ben ik wel een beetje, vertrekstress….en hoe dichter bij het komt hoe minder zin ik lijk te hebben. Maar ik weet ook, als ik eenmaal daar ben is dat over.
Ik probeer weer regelmatig een verslagje te schrijven hier. Alleen weet ik niet zeker of dat in China wel gaat lukken. Een aantal social media zijn daar geblokkeerd begrijp ik dus best kans dat mijn eerste verslagje pas na anderhalve maand de lucht in gaat. Ook leuk als jullie hier een berichtje achterlaten en ik hoop dat jullie deze keer hier wat minder geplaagd worden door irritante reclame boodschappen!
Yvonne

  • 26 September 2016 - 16:38

    Akke Van Dongen:

    Heeëeeeeel veel fietsplezier en veel mooie ervaringen. We gaan je volgen.

  • 26 September 2016 - 16:46

    Brigitte:

    Veel succes, goeie vlucht en Happy Landing.
    Zodra je jouw fiets ziet en rijdt ga je als een speer.........even als de vorige keer.

    Groet en ik zie je nog.......bye bye

  • 26 September 2016 - 16:50

    Gerry:

    De site ziet er zo veeeel beter uit. Geen advertenties die je moet wegklikken. Wel staat er linksonder wat maar dat is goed te hebben.
    Succes ermee!

  • 26 September 2016 - 16:56

    Marietje Van Den Belt:

    Goede reis en veel fiets plezier en kom veilig weer thuis groeten

  • 26 September 2016 - 16:59

    Elske :

    Heel veel plezier en avontuur gewenst!!

  • 26 September 2016 - 17:54

    Liesbeth:

    Verheug me nu al op al jouw berichten, goede reis en geniet ervan.

  • 26 September 2016 - 18:04

    Jolanda :

    Ja, ik sta dus toch op de mail lijst!
    Geweldig dat je dit weer gaat doen! Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen. Veel succes alvast en vooral veel fietsplezier. Maar ik kom nog wel ff langs denk ik.

  • 26 September 2016 - 18:05

    Mariette:

    Een hele fijne reis gewenst en geniet van het mooie Azië. Ik zie uit naar je berichtjes.

  • 26 September 2016 - 18:08

    Mariette:

    En natuurlijk de foto's niet te vergeten

  • 26 September 2016 - 18:10

    Dorothee:

    Heel veel plezier. Ik volg je berichten graag.

  • 26 September 2016 - 18:39

    Francis Schoemaker:

    Als ik je niet meer zie deze week, een fijne reis gewenst en ik zie uit naar de berichten...

  • 26 September 2016 - 18:40

    José:

    Yvonne, wat een reis . Wat knap van jou.
    Ik snap de vertrekstress.
    , heel veel plezier Wees voorzichtig
    Ik ben benieuwd hoe je China ervaart
    Succes

  • 26 September 2016 - 18:43

    Ed En Hans :

    Mooie aftrap Yvonne, je gaat er helemaal van genieten. Wordt het het karstgebergte of de tijgerkloofsprong? We volgen je graag. Toitoitoi

  • 26 September 2016 - 19:04

    Bert:

    Ha Yvonne,

    Leuk! En fijn dat we elkaar konden helpen. Heel veel plezier.

    Bert

  • 26 September 2016 - 19:04

    Stefanja:

    Dingh shong hay, - Yvonne Lutgerink wong ky tong, - dzjing ping !!.
    Het hoge woord moest er toch maar even uit !! Het kan maar gezegd zijn !
    Lieve Yvonne, - wij wensen jou echt álles wat bij kan dragen aan een geslaagde expeditie.
    Anja & ik vinden het zó verschrikkelijk knap dat je dit in je eentje, - létterlijk op eigen kracht -
    gaat ondernemen. Voorgaande tochten heb je laten zien dat je het kunt, - dus wij twijfelen er niet aan dat je deze "opdracht " ook weer tot een goed einde gaat brengen !
    Wij kijken uit naar je reisverhalen [ met foto's ] , - en wensen jou een
    " BEHOUDEN VAART "
    Anja & Stef

  • 26 September 2016 - 19:16

    Henk De Leeuw:

    Hoi Yvonne
    Een hele mooie reis gewenst met vele hoogte punten.
    Beetje gespannen helemaal niet erg.
    Als het fietsen wat zwaarder gaat dan komt dat door ons want wij (alle volgers) zitten achter op en leven met je mee !!Hi hi
    Zoals al je tochten GENIET!!
    PS. Zou deze week geen Babi Pangang meer eten!!!
    Groetjes.
    Henk

  • 26 September 2016 - 19:23

    Jeanne Tax:

    He Yvonne een geweldige fietsreis gewenst wie weet ontmoeten we elkaar ergens in januari in Laos of Vietnam.

  • 26 September 2016 - 19:43

    Ard:

    Dag Yvon,
    Een heel goede fietsreis in het verre oosten. Het zal zeker lukken en de mooiste reis van je leven worden denk ik. Ben benieuwd naar je reisverslagen.
    Ard

  • 26 September 2016 - 19:58

    Nellie:

    Ha Yvonne,

    Hele goede reis. Ik zal met plezier je verhalen lezen. Hoop dat China jouw berichten niet censureert.

  • 26 September 2016 - 20:17

    Martien Langerwerf:

    Hoi Yvonne,

    Je vertelde laatst enthousiast over je geplande reis. Zaterdag gaat het dan echt gebeuren. Ik wens je een hele fijne fietsvakantie en verheug me al op jou leuke en spannende verslagen want wat schrijf je toch mooi.
    Maak je niet te druk want alles komt goed.

    groetjes Martien


  • 26 September 2016 - 20:30

    Marjan:

    Hoi dappere! Ik volg je met veel belangstelling, leuk dat je deze site weer in de lucht hebt!
    Ik moet wel lachen om Henk, ik zou idd geen bami pangang meer eten;-)
    Hartelijke groet, Marjan

  • 26 September 2016 - 20:35

    Annemieke:

    Hi Yvonne, Ik wens je veel plezier en 'n veilige reis toe! 't Lijkt me geweldig!

  • 26 September 2016 - 21:15

    Rian:

    Beste Yvonne, dat wordt genieten! Ik wens je een veilige reis, veel fiets plezier en mooie ervaringen. Gezond over 5 maanden weer terug! Lieve groet

  • 26 September 2016 - 21:27

    Ted:

    Hallo Yvonne, wat een bijzondere reis staat jou te wachten, spannend en stoer hoor.
    Ik wens je een prachtige en mooie tijd toe. Heel leuk dat ik jou kan blijven volgen via je weblog. Geniet met al je zintuigen van alles wat op je pad komt. Ik wens je toe dat dat enkel positieve dingen zullen zijn. Goede reis en kom gezond weer terug. Toitoitoi.
    Groetjes, Ted

  • 26 September 2016 - 22:37

    Mieke :

    Stoere buuf, wat leuk dat ik dan weer via jouw verhalen en foto's ook een beetje China, Vietnam, Laos en Thailand kan leren kennen. In die zin reis ik mooi een stukje met je mee, en daar hoef ik Den Bosch niet eens voor uit. Ik wens je mooie ontmoetingen en veel plezier!

  • 26 September 2016 - 22:40

    Wolter:

    Heel veel genoegen toegewenst en kom svp heelhuids terug. Ik kijk uit naar je verhalen.

  • 27 September 2016 - 01:49

    Jos Kievit:

    Groetjes vanuit Hongkong, zit voor de gate voor Hanoi.
    Dat was een knap eind lopen hier.
    Alles komt altijd goed,
    Een goede reis wens ik je ook,
    Jos

  • 27 September 2016 - 15:09

    Frans En José:

    Hoi Yvonne,
    We wensen je een goeie reis en veel plezier. Zien uit naar je reisverhalen.

  • 27 September 2016 - 17:28

    Wouter En Ineke:

    Hoi Yvonne,
    Wij wensen je een onvergetelijk fietsavontuur met mooie ontmoetingen en heel veel inspirerende fietskilometers.!
    En we kijken nu al uit naar je altijd boeiende reisverslagen.
    Safe travels.!!
    Groetjes Wouter en Ineke

  • 29 September 2016 - 12:13

    Erica En Rini:

    Dag Yvonne,
    Ik hoop voor je dat het snel 1 oktober is omdat dan je vertrekstress over is. Wij wensen je veel succes en veel plezier en mooie omgevingen en ervaringen toe. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen in China. Lees het boekje van adriaan van Dis er nog even op na. Dan heb je een idee hoe je soms moet omdenken. Zoals bij een bushalte eerst stappen de mensen in die in de bus moeten en dan pas stappen de mensen uit die uit de bus moeten. Het boekje is al oud, misschien is het al weer anders. Maar cultuur gaat lang mee.

    Tot de volgende keer.
    Rini en Erica

  • 29 September 2016 - 23:58

    Marlies:

    Joepie, daar gaat ze! Dat wordt genieten. Daaag, goede reis en we komen je hier tegen.

  • 01 Oktober 2016 - 08:53

    Karin En Marij:

    Yvonne, prachtige uitdaging. Geniet er van.

  • 04 Oktober 2016 - 21:19

    Thea:

    Hoy Yvonne. Heel veel reisplezier en kom gezond weer terug. Zijn benieuwd naar je verhalen.

  • 06 Oktober 2016 - 16:45

    Angeliene:

    Heel veel fietsplezier Yvonne! Geniet van de mooie dingen die je gaat tegenkomen!
    Ferdy & Angeliene

  • 08 Oktober 2016 - 12:17

    Jack:

    Hoi Yvonne

    Goed gereisd naar China? Heb nog niks van je gehoord via deze site...

    Hoop snel iets te vernemen

    Greetz, Jack

  • 12 Oktober 2016 - 20:32

    Marnie:

    Stoere Yvonne! Wat ontzettend ggaaf dat jij dit alleen doet en durft! Echt girl power!
    Ik volg het weer graag! En wens je goeie fietsbenen en veel plezier. En een beetjeafzien!
    groeten Marnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1024
Totaal aantal bezoekers 62233

Voorgaande reizen:

20 Maart 2018 - 20 Maart 2018

Een nieuwe reis

01 Oktober 2016 - 03 Maart 2017

Op de fiets door Azië.

08 Augustus 2015 - 31 Oktober 2015

Naar Barcelona en Andalusië

20 April 2013 - 25 Juli 2013

Op weg naar Santiago de Compostela

28 November 2010 - 30 Januari 2011

Op de fiets!

04 Maart 2007 - 03 Mei 2007

Reis 2007

Landen bezocht: